Pages

My favorite football team

My favorite football team
Terang teranglah gambar ni terang sebenarnya kitorang gelap gelap je

Tuesday 10 February 2015

Semua Dalam Satu

Life dkt Gombak so far aku suka. Sangat. Persekitaran, damai, nature, manusia. Semua. Semua lah aku suka. Makanan sekali. Sedap. Hahaha.

Tadi ,entah kenapa. Masa aku lelap dkt masjid , tiap kali nak lena air mata aku keluar. Macam mata berair banyak. Macam air mata lah sebab tak sakit mata pun. Asal nak lena je kesat air mata tp tak nangis pun sebenarnya. Banyak kali jugak. Entah la woi. Masalah je pompuan ni

Kebelakangan ni ada masalah untuk kawal emosi , jadi ambil langkah untuk deactivate Twitter sebentar. Makin banyak Tweet merapu . Biarlah , aku neutralkan balik semuanya.

Mimpi pun pelik pelik. Dua kali, dua hari berturut mimpi ada orang ajak kawin HAHAHA okay ni memang lawak okay. Respon aku dalam dua dua mimpi tu ,

"Taknak ! Kenapa kena kawin sekarang? Aku nak single life. Aku belum habis belajar lagi, belum fly etc etc. Lagipun aku tak suka kau bla bla bla"

Well, drama gila la kan.

Duniawi gila minah ni tp honestly, memang dalam perancangan aku, kahwin belum include.

Aku target utk habiskan degree, kerja dua tahun sambil backpacking, sambung master dkt overseas. I don't include marriage as one of my wishlist. Kalau ada , ada. Kalau takda, takdalah. Bunyi macam takde usaha kan ? Memang. Ramai orang marah sebab ni. Aku tetap, tak ambil peduli. Susah sangat nanti umi abah je la tetapkan.

Macam tak motif sangat cite pasal mimpi dalam ni kan ? Hm lantak lah.


No comments: