Pages

My favorite football team

My favorite football team
Terang teranglah gambar ni terang sebenarnya kitorang gelap gelap je

Saturday 20 September 2014

Expectation

Tolong.
Jangan expect aku untuk jadi solehah macam muslimah lain.
Sesempurna bidadari Islam yang lain.
Lembut tutur seperti muslimah terpilih.
Aku tak mampu.
Aku cuma mampu jadi baik dengan cara aku.
Aku cuma mampu buat mana yg aku mampu.
Aku cuba jadi muslimah yang baik ikut gaya aku
Sebab latar belakag dan persekitaran kita tak sama
Pengaruh kita tak sama
Tutur kita tak sama
Masa silam juga berbeza.
Pesanan ni, untuk insan di luar sana
Kalau ada yang tertanya kenapa aku tidak semuslimah muslimah lain.


Maafkan aku ya Allah. Aku tidak mampu jadi sempurna untuk agama. Aku cuma mampu buat apa yg aku mampu. Semoga kau redha sedikit yg aku mampu ini Ya Rabb.

No comments: