Pages

My favorite football team

My favorite football team
Terang teranglah gambar ni terang sebenarnya kitorang gelap gelap je

Friday 26 September 2014

Target

Aku sebenarnya target nak beli kereta tahun ni , second hand . Mungkin orang akan kata , hek eleh baru belajar dh sebok fikir kereta etc. Jangan risau, aku nak bayar guna duit sendiri, usaha sendiri . Selagi duit tak cukup aku takkan beli. Doakanlah usaha aku ke arah tu berhasil.

Aku jenis yg tak boleh kalau tk pergi program atau event penting. Lagi kecewa kalau tk pergi sbb transport takde . Tak sukanjugak bergantung dgn orng pergi mana mana. Plus, aku nak attend semua walimah kekawan aku , insyaAllah. Aku taknak terlepas detik detik fasa baru dalam hidup diorang. I know -- sekarang,  some of them may be in the process of planning for the day etc. Kalau pompuan , awal sikit targetnya kecuali aku. Tak pelik kalau next yr aku dpt jemputan. Member laki maybe umur 25 baru aku dpt invitation kot . Ye, aku tungguuu nak tengok bini korang. Haha.

 Satu je niat paling kuat aku nak ada kereta , aku nak bina bond dan silaturrahim dgn orng keliling aku tanpa halangan remeh . Aku nak bergerak bebas. Aku kan memang suka travel tanpa batasan aceceh. Hahaha. InsyaAllah. Untuk cakap kita syng orng tu memang mudah, untuk muncul sedepuk saat diorang perlukan tak ramai boleh buat . Aku nak buat apa yg ramai takleh buat.

Doakan aku. Semoga Allah izinkan.

No comments: