Pages

My favorite football team

My favorite football team
Terang teranglah gambar ni terang sebenarnya kitorang gelap gelap je

Thursday 7 August 2014

Insecure

Ye, rasa insecure sangat,

Sebabtu kadang aku taknak fikir benda yang orang suka fikir , aku tak impikan apa yang gadis lain impikan, aku tak percaya apa yang orang cepat percaya.

Aku, tak layak tak layak tak layak ! Tak layak , tak layak berada dalam kelompok yang sesempurna ini , tak layak untuk diberi nikmat sebanyak ini. Mungkin sebabtu aku lebih banyak fikir life sendiri daripada nak bersama dengan partner (macam orang lain impikan) one fine day.

Kelemahan aku banyak sampai aku rasa insecure sangat tengok muslimah yg sempurna. Tambah pulak, bila masalah sama tak bernoktah -- dulu hingga sekarang.

Kadang, sampai aku takut nak bina sendiri keluarga (nanti) . Aku taknak, tak sempurna aku ni turun dekat anak-anak. Aku selesa macam ni , sendiri.

Aku pernah rasa .... ah takpelah.

No comments: