Pages

My favorite football team

My favorite football team
Terang teranglah gambar ni terang sebenarnya kitorang gelap gelap je

Thursday, 7 August 2014

Appreciate

Tell me what's the meaning of appreciate ?

Bagi aku , bila kita bersyukur dan berpuas hati dengan hasil kerja seseorang walaupun tak sesempurna yang kita mahu ataupun tak ikut cara kita.

Dihargai , bukan dari segi buat kerja kemdian aku nak balasan duit. Tidak juga kau harapkan balasan . Aku cuma nak orang yg aku dah tolong  (insyaAllah) terima hasil kerja aku dan betulkan yg salah walaupun banyak kali mana pun aku buat silap. Aku tak boleh kalau orang rombak semua mahupun marah-mara lepas aku siapkan something sebab benda cmtu buat aku rasa tak guna.

Kemudian, aku down. Macam...sekarang.

No comments: