Pages

My favorite football team

My favorite football team
Terang teranglah gambar ni terang sebenarnya kitorang gelap gelap je

Wednesday 13 February 2013

Cair

Cair hati dgn PEPIAS . Ukhuwah , dakwah ! Wah ! Cairnya

Okay jatuh cinta skrng

Walaupun tak join PMG13 yg sngt awhsooomeee tu but I can feel the spirit . Yg tk join ni po rasa PMG tu haunted . Oh my . KKPI , wait for me . Hope this spirit never die

But i'm so grateful that 3 of my juniors (my lovely dovey) join PMG . Chin Peng (KR AZ) , Mimi (S/U A Prefect + one of my closest junior) & Salahuddin ( Presiden BADAR) .

Terima kasih ya Allah . Aku harap ini medum utk aku mencintai-Mu dan kekashih-Mu lebih dalam . Luruskanlah niat kami semuanya kerana-Mu , demi-Mu dan hanya untuk-Mu , ya Rabb .

p/s : Keep repeating the video of nasyid performance from committee's . 3jam training , walaupun lawak tpi suara ? Mantop ! :D

No comments: