Pages

My favorite football team

My favorite football team
Terang teranglah gambar ni terang sebenarnya kitorang gelap gelap je

Saturday 2 March 2013

Sembunyi yg Tajam

Tak tahu samada ....

Terlalu tabah sehingga hati jadi parah
atau
Terlalu lemah sehingga mudah rebah

Terima kasih kpd yg menemani . Never being like this before .

Terkadang ...
Kamu , kamu dan kamu memandang aku seolah aku ini sangat tabah dan mampu
Hakikatnya hati aku runtun
Terguris , tertekan , ditekan , dijeling , dipersoalkan
Menahan ego konon tabah akhirnya ...
Pipi basah lencun

Aku tidak sekuat yg kau sangkakan tanpa Allah sbgi penguatku
Kau tak akan nmpk aku yakin sebegitu tanpa Allah bersamaku

Innalah ma'ana

Kehidupan yg berada di bawah sngt perit tetapi manisnya hikmah dlm menghadapi kemudian hari

Aisyah is okay :')

No comments: