Pages

My favorite football team

My favorite football team
Terang teranglah gambar ni terang sebenarnya kitorang gelap gelap je

Friday 30 November 2012

10 Days to Go

10 Days to go before my birth day . Getting closer to death . There are so many things that i need to improve . Especially my heart , my words , my dignity , my behaviour . My relationship with Allah ad all people around me .

Induksi Shah Alam berakhir . Bukan meeting semata . Banyak pengisian jiwa . Taaruf yg cukup mngajar dan mendidik sehingga wujud tafahum seterusnya taawun . Harapnya satu hari nanti takaful .

Kata-kata yg cukup terkesan di hati apabila kami diberikan satu kondisi di mana perlu memilih 4 orang shja utk hidup , sdngkan membiarkan 'adik-beradik' kami yg lain karam . Kerja kami walau berorganisasi namun dlm jemaah sentiasa rasa sprti saudara kandung :)

"Ketegasan setegas Khawlah Al Azwar maka saya pilih Aisyah utk bersama kami"

Ini satu doa . Ana terharu .

Dua tiga menjak ni banyak dpt undangan kahwin . Banyak (jugak la) tapi tk bnyk sngt mimpi smthing like pasal kawin . It's not so weird bcse it's just a dream . Banyak jgk kena usik time taaruf induksi haritu pasal kawin -- jugak -..- Kena buli okay . Kejam . But it is weird kalau tetiba

"Haa ? Aisyah dh nak kawin?" Okay tu lambat lagi . Tolak tepi . Timbus dalam dalam .

Ini semua menginatkan ana mcm mane lah nnti insan insan yg selaluuu sngt bersama ana akan bersama zaujnya . Mcm Siti Farhana , Azmira Nabila , Farhana Fuad , Nashihin Zamree and Alya Atiqah .

But honestly the person that i think about the most is Siti Farhana la kan . ye lah , dr darjah 3 bertepek -.- Sampai skrng . Dia sngt care pasal ana . Sngt memahami . Cukup bersyukur .

Monolog :-
Farhana , nnti kau dh kawin mesti susah nk jmpa kau dah kan . Aku sedih nnti cmne ? Takde orng nk naik motor dgn aku dah . Sape lgi aku nk bonceng lepas ni :( Nak call sape lgi memalam kalau tetiba rase nak cry . nak call sape lgi ckp bnda merepek out of mind . Fuh . kau faham la aku ni kan . Ganas fizikal tapi hti lembut & sweet . Okay perasan kejap . Itu hakikat :3

Sbnrnye kan aku ni yo yo je tulis pdhl kau lmbt lgi kawin sbb prnts tk bgi awal awal . Okay bye :D

Ini sempena kerisauan aku dh nak dkt 18tahun ni :p

No comments: