Pages

My favorite football team

My favorite football team
Terang teranglah gambar ni terang sebenarnya kitorang gelap gelap je

Sunday 2 December 2012

6 Days to go

Assalamualaikum .

Lagi 6 hari , hari lahir . Kematian semakin hampir . Pasti .

Agak mudah mngeluarkan air mata sejak dua menjak ni . Hanya ketika aku berseorangan . Tak tau kenapa .

Termenung pun kerap sngt. Lecturer tngh berceloteh dkt depan , ana terbang skjp . Anti graviti -- konon . Kalau smpi trmenung time bljr mknanya pnyakit hati ni parah . Muhasabah . Dekatkan diri dgn Allah

Berborak dgn insan yg sdng mngalami dugaan yg prnh aku lalui . Mmng memuaskan . Dugaan yg besar . Ya Allah , tabahkan hati kami berdua . Hanya kami yg faham dan tau perasaannya . dan pasti , Allah juga faham .

Msge msgeorng jauh sekali aku nk layan . Nak tekan hndphone pon dh malas . Laptop jgk member .

Aisyah di bwh psycho sentimenal yg sngt tinggi . Pedulikan dia .

Sesedih sedih aku , sedih lagi umat Islam di Gaza . Hilang segalanya . Tapi mrka bhgia kerana Allah ada . Kenapa tdk aku ? [smile] -- it's hard

No comments: