Pages

My favorite football team

My favorite football team
Terang teranglah gambar ni terang sebenarnya kitorang gelap gelap je

Sunday 27 May 2012

Jaga Hati Aisyah :'(

Salam Alaikum .

Tebuka blog dan terbaca . Oh okay fine . Aku akn tersetap time taaruf kot >.< Ya Allah , redhakanlah hati aku . Jagalah hati haba-Mu ini T___T Aku taknak jumpa . Takkan dan tknk . Aisyah kan kuat ? Kan ? Janganlah mcm ni pleaaase . Hati bnyk berkecamuk mlm ni . Farhana + Nashihin masuk matrix , entry yg mngejutkan itu , permainan minda sorng budak prmpuan ni , dan kelupaan atau ketidak sengajaan partner aku lupa nk inform T__T Fine fine . Nangis skrng . Jaga hati :')

 
Okay ini sngt comel utk aku yg resah :D kalau nmpk , sila berpaling terus dan make sure tk mngalir air mata . Boleh ? Okay ?  Sayang hati Aisyah utk jadi gadis disyngi Allah :')

Saya percaya dgn diri sndiri utk mnjadi seorng muslimah baik dan cmrlang serta trbilng xD Okay over . Put a trust on my heart . You can !

No comments: