Pages

My favorite football team

My favorite football team
Terang teranglah gambar ni terang sebenarnya kitorang gelap gelap je

Saturday 3 March 2012

Rinduuuu T.T

Assalamualaikum !

Maaf berjuta ampun kalau aku jiwang malam ni , tpi -.- this is what i feel deep in my heart . I'm trying to throw this away from my heart that's why i'm throwing this on my blog ~ ape aku merepek ni -.-

tudung labuh tu bukan aku okay xD 
    Rindu . apa ade pd rindu ? bukan nk jiwang okay skrng .sila faham betul betul . sebenarnye , kalau hati kita sakit sebab seseorang , bagi aku kita tak cukup lagi cinta pd Allah . Tak kiralah , sakit sbb rindu ke geram ke mnyampah ke . sbb kalau ade Allah dlm hati , kita akn tenag mnghadapi sgalenye . tk kisah la , putus cinta ke tk dilayan or whatsoever , right ? sbb kita tau biarlah mcm mne sekalipun Allah tetap ada .
 
    Okay , inilah yg aku hadapi skrng ni . Aku sngt rindukan kasih syng-Nya . sngt tk cukup rindu aku pada-Nya smpai skrng ni mnyebabkan aku bnyk trmnung memikirkan insan insan yg rapat tpi makin jauuuuh dr aku . cuba positivekan diri , mungkin diorng busy tp aku rase kehilngn sngt . mungkin pd hakikatnye aku smakin pudar dgn cinta Illahi . Walaupun hati bertekad tknk brcinta sblum kawin melainkan cinta Allah , rasul  , ibu bapa , keluaraga and kawan tpi hakikatnye cinta tu belum cukup dlm hati aku .Bukan senang nak lari dari sgale jenis zina dan maksiat sama ada sedar atau tidak . nyata atau ghaib . Majoritinya kita rindu mnusia lebih dr kita rindu Allah . Kita berubah kerana mnusia lbih dr kita berubah krna Allah . Astaghfirullhalazim , hinanya diri ini .

   Sama jugak dgn realiti hidup skrng ni , kaya tpi hati miskin . Dari luar semua nmpk indaaah . mahal mahal je tapi hakikatnye hati kosong . mmng ade yg kaay dan beriman , Alhamdulillah tpi Allah mungkin akn uji salah seorngnye sakit , seorng antrany brmasalh dan mcm mcm . Wallahua'lam .

   Actually , aku mnulis ni sbb aku rase hilng seseorng . mungkin tk brpe dekat tpi seorng shbt yg sngt brmkne dlm hidup aku and bila rase jauh mcm ni , sedih T.T weh bnyk ni air mate tumpah ke bantal tiap malam . yes , aku mmng ganas orngnye tpi hello aku masih ade hati . hati rase mcm kne carik carik , toreh , koyak koyak dan  praaaang ! berderai ~ sound effect :p tpi Alhamdulillah dh hilng sikit rse khilngn tu , biarlah mungkin jugak aku ade buat silap tpi tk nmpk or dia sndiri dh ade hidup baru mcm mne aku ade hidup aku skrng ni .

   Buku aku pu ndh bnyk bercoreng coreng utk luahkn kehilangan ni . mcm diari pun ade . diari tu mmng ade tpi bila bace balik tu -.- mcm tahpape je . takpe jgn risau , mase yg trdekat bgi page page yg tidak memberi mnfaat aku akn koyak dan bakar . paling kurng buang dlm sungai -.- jgn buat diary okay korang . sngt memalukan :D tk kisahla dlm tu pasal cinta ke , daily ke tpi lawak kot .


p/s : sedar tak sedar , dah pnjang post ni -.- gerenti tkde orng bace kecuali pesanan ni kan kan ? haha


No comments: