Pages

My favorite football team

My favorite football team
Terang teranglah gambar ni terang sebenarnya kitorang gelap gelap je

Wednesday 29 February 2012

Rembau , Valedict Miss You A Lot :)

Valedict , Rembau Miss You A Lot :) ~ pun boleh :D betul jugak tu .

Assalamualaikum !

The only school that left a deep footstep in our hearts ~ Valedictorian :)

   Hye . Actually dah 2-3 hari balik dr Rembau . Ya Allah bersyukur sngt dpt jejakkan kaki dekat situ . Memang exciteeed sngt . tk terkata gila tau tak . 25february prgi sbb ade rugby match antara Legend Lycan dgn Lycan Form 5 . ~ ewah legend haaa

   7.30 : Keluar rumah prgi KTM batu tiga , ye lah orng shah alam kan :) abah hntr smpai sane and okay i'm all alone smpaaaai seremban . risau gila sbb entahla kne tukar train sume , kang salah train smpai golok pulaaa :p over la tu kan :D Alhamdulillah , aku tukar train dkt KL , sbb KL sentral usually busy so kne ambik lngkah bijaksana . hee . Okay , semuanya brjalan lncar . Sepatutnya jumpa Iman dekat Kajang tpi dia brkfast dulu so aku smpai seremban dulu and tunggu Iman .

   Masuk je kwsn stesen tu , nmpk sorng ni pakai t-shirt warne merah (carilah dlm gmbr dkt bawah orng t-shirt merah :D) . muka suci bersih je tnpa misai or jnggut mcm dulu .

Aku : "Aan ! Boleh pulak jmpa dkt sini . Kau sorang ?" ~ muka dia gelabah hamster lgi .

" Ha-ah , sorng je la . Aku tuggu guard~gelaran utk Kamil . Kau dh brkfast belum ? Jom la makan dulu"

Kitorng pun cari makan dekat stall waffle . Dalam 5-10min je lepak dgn dia then Aan pun chow . Kamil dh sampai :)

Sambil tunggu dgn senyap dan baiknye , ade sorng foreigner lelaki ni , muka cm innocent je . nmpk mcm baik laa . tetiba :

" Can I borrow your pen ? I think I have lost mine ."

Aku pun cari dgn gelabahnye dlm beg , oh baru ingt tdi tukar beg so TIADA !

" No . I don't have one " ~ soory . tpi aku teruskan mncari sbb nmpk dia sngt memerlukan . malangnye , tkde -.-

pastu kitorng snyaaap je . Aku dh bosan dh membisu cmni then aku pun cm ajak la dia borak memandangkan hari ni semua orng yg dekat dgn aku dlm KTM , dkt stesen aku tgur so ape salahnye aku tgur yg ni .

Aku : " Sorry sir , where are you going ?"

" Oh , I'm going to Kuala Pilah . Actually i'm waiting for my friends and waiting for him to call me but that people do not appeared yet"

Aku : "Your friend is a Malaysian ? "

" No , he's not a Malaysian . He know a litlle bit . But actually he don't know how to get there but we could just find it "

Aku : " Oh , okay . Where did you came from ? "

" Oh , I came from ... you know , Kazakhstan ? Now , it's quite cold weather there "

Aku : " Winter time ? "

" Yes , winter "

Aku : " Are you coming here for a holiday ?"

" Yes . Something like that . He asked me to come here to bring me to K.K something . So , I just came"

Lebih kurng cmtu laa isi prbualan kitrng . tk ingt sngt . Kalau nk tgur orng tu pastikan dia cm okay , tk nmpk cm penyangak . Ha tpi foreigner ni sngt laa innocent -.- baik je muka . Okay , Iman sampai !

   Kitorng terus prgi Term 1 naik bas smpai rembau okay . tmbang RM3 . pastu smpai rembau dlm 1145a.m naik teksi pulak masuk smpai SEMESRA . Ya Allah ! Subhanallah :) Finally kitorng smpai . gila gila pnye excited . Pak Cik Guard pun knal kitorng lagi . Terus prgi rumah Miss Hilma dkt kuarters sbb akn spend one night dkt sane . Okay , fine . depan rumah tchr is rumah Cikgu Muhammad . rmaaai gila dah de 29 orng boys dlm tu . great =..=' . tahla berdepan depan pulak tu -.-
  
Okay , they are forever mine :) Akhirul Zaman . Red House of SEMESRA
  
    Pergi jalan sini sane jumpa anak anak buah kan :p Gilaa kne serbu . smpai depan hostel , tk smpat masuk dah berduyun duyun keluar dorm pastu mcm : 

" Kak Waaaaaaaaaaaaaan , rindu gila . Tahla smlm ade orng menyamar jdi kak wan bgi announcement . semua orng keluar " ~gila lah korng , akak terharu la you <3

 
  
  
  
all photos captured by : Amirul Faris (kecuali dua yg atas tu)

Pergi sini sana . Lycan start training tengah hari and match after asar . Rinduuu sngt dkt Valedict weh , tk terkata :) Okay , tngoklah dkt bwh tu , lelaki Valedict dah bekerjaya skrng haa , kereta masing masing je :p tu baru dua kereta , tak tngok dkt kuarters tu lgi , bukan mcm kuarters ckgu dah , mcm kuarters Valedict :D
 
gambar Valedict lelaki dkt kantin time baru dtng 'kot' . aku tk tau tpi Pak Cik Os and Mak Cik Faridah mmng rindu diorng dan kitaorng ~ yg perempuan ni ha :) takde sape boleh gnti kitorng katenye :p
  
                                                                 

Okay . this is Lycan :) perempuan yg ade dkat situ on that time Iman , Bedah dgn Aku je . Hopefully lepas ni  lbih ramai boleh dtng .

  
Lycan :)

Haa . rindu gila . Malam tu smua penat . Sunyi jdinye . Tidur pukul 2.30 smthing , lepak dgn tchr . Haha . 

   
bye-bye rembau :) 
 
   And esok pagi dlm 8.45a.m naik teksi dgn Iman + Bedah smpai rembau and naik bas pulak smpai KTM seremban . Tunggu Aan dengan Ijat utk naik bas sesame smpai KL :) Thnk you korng ! Jalan jalan pulak naik Monorail dgn Bedah smpai Medan Tuanku . Jalaaan smpai KTM Bank Negara . Okay , again i'm alone smpaaai Batu Tiga balik . smpai rumah pukul 4.15p.m okay . Kalau balik kelantan pun smpai dah haa . 




No comments: