Pages

My favorite football team

My favorite football team
Terang teranglah gambar ni terang sebenarnya kitorang gelap gelap je

Tuesday, 28 February 2012

Kucing Hero

Assalamualaikum .

   Tdi tngh bukak youtube tetiba trnmpk satu video ni . Ya Allah , seriously mnggamit hati aku sngt utk share dgn korng . Betapa mulianya insan tersebut . Tengoklah ape kebaikan yg dia dah buat . Bukan semua manusia mcm ni , sdngkan kita ni pun belum tntu akan buat dan dapat buat mcm yg lelaki ni dh buat :) Subhanallah .

Tengok la video ni , seriously kne tngok . tak kira , kne tngok jugak ! :D


   Weh , kucing tu tempang gara gara mencuri seekor ikan je weh . Seekor ! Memang tak berhati perut manusia yg sanggup buat kucing tu mcm ni =..= Semoga kita semua dijauhan dr perbuatan kejui sprti ini . Sedangkan manusia yg kelaparan boleh mencuri , ini kucing yg tiade otak dan keupayaan serta keistimewaan mcm mne yg Allah bgi dkt mnusia utk bekerja dan mngurus muka bumi . Memang la care utk diorng dptkan mknn dgn ambik je ape yg diorng nmpk kan ? apelah mslh orng tu -.- bukannye bankrap pun stkt ikan yg seekor tu . entah entah kalau dia sedekah pun dkt kucing tu , Allah lipat gandakan lagi rezeki . Semoga orng tersebut mndapat hidayah :)

   One more , marilah sama sama kita mendoakan insan yg telah menjaga dan mnyelamatkan kucing ni . Semoga kebaikan beliau ni dpt membantu beliau di akhirat sana :) InsyaAllah .

2 comments:

fatimah azzahraa ♥ said...

sdeyh ... :C

Aisyah Omran said...

kan ? -.- piluuuu . sory bukan tiade otak tpi akal * haha