Pages

My favorite football team

My favorite football team
Terang teranglah gambar ni terang sebenarnya kitorang gelap gelap je

Thursday 29 August 2013

Count my Terima Kasih

Terima kasih terima kasih terima kasih ya Allah

Terima kasih untuk insan sekeliling yg membahagiakan
Kau beri aku ujian tp kau hantar insan-insan ini sumber kekuatan

Kegagalan aku satu
Kegembiraan aku berganda-ganda
Tiada nikmat Engkau yg aku mampu dustakan
Nyata.

Di saat aku tersilap kata-kata tarbiah berlegar-legar di segenap ruang
Allahuakbar!

Di saat kesedihan, insan sekeliling sangat manis bertutur
Terpujuk hatiku ini ya Allah
Terima kasih ya Rabb

Biarpun banyak sekali perkara dalam minggu ini membaut aku terdiam . Sedih . Terpaku
Kau tak pernah biarkan hatiku ini terlepas dr pelukanMu ya Rabb

Terima kasih !


No comments: