Pages

My favorite football team

My favorite football team
Terang teranglah gambar ni terang sebenarnya kitorang gelap gelap je

Sunday 27 January 2013

Biarlah Beza Setahun Sekalipun

Atau beberapa bulan shja drpd batch atas . Kalau ana jumpa mrka sbgi kwn baru ana boleh guna ana-anta / kau-aku tpi kalau ana jmpa sbgi senior jemaah / batch even beza kita 2-3 bulan tpi lain tahun tetap akn jdi mngsa ana dipnggil kakak / abng . Sila terima , terima kasih .

Kan elok biasa pnggil guna pngkat , bljr hormat orng . Ke mana pun boleh bawa diri biarlah orng tu reply guna kau-aku pun . Jalinkan silaturrahim dgn cara kita & dlm berkasih syng perlu ada kelembutan dan sentuhan pd hati . Bukan sentuhan cinta sbgi kekaksih tpi sebagai adik-beradik tk kira bukan adik beradik kandung pun :) Orng Islam itu bersaudara

Kawan ana prnh ditegur oleh seorng shbt lelakinya bila dngr beliau guna kau-aku dgn kwm perempuan :-

" Jgn guna kau-aku boleh tak . Tak menggambarkan imej muslimah awak langsung"

Haa byngkn kena setepek & sekaligus ana pun rasa kena 'paaaaang' dkt muka sbb ana pun guna kau aku dgn member . Lepas pd tu ana cuba elakkan guna kau aku dgn orng yg bru kenal . Ye lah , pakai tudung labuh baju sopan sekali ckp guna kau-aku . Err slek kan

* Itu yg masuk UIA guna ana-anta / kita-awka tu >.< kalau ikut ego mmng tak la kan , tpi itu lah . Muslimah perlu menggambarkan imejnya

Dgn member lama tak dpt la nak ubah pape . Mrka kenal imej ana yg dulu . Iron Woman dulu >.<

No comments: