Pages

My favorite football team

My favorite football team
Terang teranglah gambar ni terang sebenarnya kitorang gelap gelap je

Wednesday, 11 July 2012

Tragedi Tiba-tiba

Salam alaikum :)

"Cah, bila kau nak kawin?" :D -- dgn penuh tetiba lepas aku advice dia sikit (membebel sbnrnye)
"Wei asal tnye cmtu ? Jauh lagi tuu . Lmbt lgi . Tu pun klu ade orng nk yg mcm aku ni"
"Kau akn jadi isteri yg sngt taat , yg mcm kau lah patut dpt mas kawin mahal"

-- sesungguhnya tak layak aku ni . Sngt tk layak sbbnye cinta aku pd Allah belum melebihi segalanya , belum mnghafal surat cinta-Nya , belum mnjdi seorng anak yg baik , belum pndai mnjaga mata dan hati . Mcm mne mahar aku nk jadi mahal ? Hurmm . Muslimah dkt luar sane , bndingkanlah diri kita dgn si solehah , layak ke utk dpt suami yg baik sprti mrka dapat ? Wallahua'lam .

p/s : Member lame duduk satu aptmnt , satu kelas dulu . 5tahun tk jumpa do . Dah lain haa , dulu snyap skrng bising :D

No comments: