Pages

My favorite football team

My favorite football team
Terang teranglah gambar ni terang sebenarnya kitorang gelap gelap je

Thursday 3 May 2012

It's About Her

Assalamualaikum :)



Hye people ! Today , I wanna tell you a story about my friend . The one and only . She's forever mine . She has being my bestfriend for 9years . Other than Allah , she is the only one who know the most about me . She know everything more than my family . Aku mmng hot-temper but dia mmng boleh tahan dgn baran aku ni . Subhanallah , dia dikurniakan hati yg baik dan penyabar . Sampai skrng , dia still dgn aku dlm ape keadaan sekalipun . Now , she's in PLKN and I feel a little bit sad . I know she's not going forever but -.- Aku ni mmng emo melampau sila tampar ! Bencilah cmni =..=

Aku harap , Farhana will stay with me till Jannah . Kepada lelaki yg bagi tulang rusuk dia utk Farhana sila jaga dia baik-baik . Aku tau kau buat bukan bukan dgn dia , aku tampar laju-laju . Faham ? FYI , Farhana tk berani utk bgi aku any of her boyfriend no. (abng angkat, kwn laki yg dkt luar) sbb dia tahu aku boleh sound laki tu if he did anything to her . Protective jugak aku ni kan ? HAHA [dush!] . Sooo kpde future husbandnye , tk kiralah siapa pun sila jaga belia sebaik-baiknye . Kalau kau jage dia main main , aku cmpak kau dlm Wetworld . Nak ? Mmng malang siapa yg dapat Farhana sbb aku akn jaga dia lebih dr kau jaga dia and mmng malang betul siapa yg dpt aku sbb aku mmng mcm ni -.- Tak senonoh .

Aku ingat jugak ade sehari tu , aku tngh iron baju pastu tetiba prgi call Farhana . Cakap sikit , meleleh habis air mata . Banjir teruk T.T Aku kecewa dgn diri sndiri time tu . Aku rase diri aku teruk sngt . Menangis smpai tak terkata . Haih teruk kau ni Aisyah !

I still remember , one day she sent me a message :) Tengah malam buta , biaselah tu !

 

Assalamualaikum . Maaf mengganggu weh . Aku baru solat isyak + hajat tadi . Aku tau aku dah buat salah . Lambatkan fardhu . Leka (Aku mmng selalu marah kalau dia solat lambat) . Tapi weh , aku nak berubah :') Ubah diri aku utk jadi lebih solehah . Secara slow slow .  Aku dah tekad . InsyaAllah dgn smngt  yg aku ada ni . Jadi , aku nak mintak tolong ni . Bimbing aku utk berubah . Tarik aku dr terus hnyut dkt dunia ni . Ingatkan aku tentang besarnya kuasa Allah SWT . Azab yg di janji-Nya . Nikmat iman-Nya . Jika aku leka weh , Itu je y gaku minta  Perasaan ni tetiba je dtng time solat hajat tadi . Aku tetiba menangis . Aku cium Kaabah yg dekat sejadah tu . Aku rasa diri ni lemah sngt . Aku sedih tngok diri aku sndiri . Aku tak minta lebih . Cukup sekadar kau mampu . Doakan aku . Terima Kasih :)

Subhanallah ! Allahuakbar ! Besarnya kuasa Allah tu , hidayah- Nya di mana mana . Aku gmbira utk dia . Now , dr segi pemakaian , Alhamdulillah kami sama sama ubah . Dia silap aku tegur , aku silap dia tegr . This is what we call friend . The one who bring us to Allah ! Ukhuwah Fillah Till Jannah !

No comments: