Pages

My favorite football team

My favorite football team
Terang teranglah gambar ni terang sebenarnya kitorang gelap gelap je

Tuesday, 22 May 2012

Bulan dan Lautan itu Teman

Salam Alaikum :)

Ye , harini rasa mcm pilu . Aku rasa mcm sdikit tersasar drpd tugas yg spatutnye aku buat . Ya Allah , lindungilah kami dr panahan syaitan .Rasa mcm nak nangis pun adee T__T Jom la nangis berjemaah , afdhal sikit :D Berkongsi kedukaan . Haih . Aku jdi keliru . Ye , krja syaitan utk mngelirukan manusia .


Biasanya dulu , kalau aku sedih aku akn ajak Farihah prgi dkt kolam , tngok bulan :') Babe , i miss you ! Kadang tu , dulu masa zaman jahil lagi , aku dgn Farihah selalu ajak Najmuddin sekali lepak dkt kolam tngok bulan . Kolam dkt aprtment ni mmng boleh nmpk bulan penuh dgn jelas . Kitorng akan duduk , share problem . Naj , aku rindu nak dngr suara kau yg sedap tu T____T Skrng ni semua dh berubah , kita tk rapat mcm dulu lepas korng dua pindah . Tinggal aku sesorng kan ? Fine laa .

Bulan itu prnah mnjadi saksi persahabtan , airmata , kerinduan , kegembiraan aku :) Terima kasih ya Allah , memberi kami bulan bukan shja utk menerangi bumi malah utk mnggembirakan hati . Allahuakbar !

 

Lautan itu prnah mnjadi saksi kepadaku sprti bulan . Lautan mnjadi saksi kegembiraan aku dgn family , kegembiraan aku dgn kawan , Kegirangan detik detik terakhir Valedictorian . Kesedihan , dan lamunan aku bnyak hanyut dibawa ompak . Hapus dihempas pantai :')

Kalau sedih , lihatlah langit dan lautan kerana di situ terdapat kebesaran Allah jika anda melihatnya dgn hati . Satu ketenangan dan kedamaian yg dielus lembut . Subhanallah! :)

p/s : Siapa nak bwk aku prgi pantai ? Siapa nk teman aku tngok bulan ? Hurmm tkpe . Nanti dah kawen aku nak ajak suami prgi tngok laut tiap mnggu , tngok bulan tiap hari :D -- Berangan Aisyah ! Siapa yg nak dkt kau ni =..= HAHA.

Sekian , Wassalam :)

No comments: