Pages

My favorite football team

My favorite football team
Terang teranglah gambar ni terang sebenarnya kitorang gelap gelap je

Sunday 29 April 2012

Tak Layak :')

Assalamualaikum :)

Music playing : Pendam xD
 
Okay , hye ! Harin ni nak jiwang . Bukan jiwang love you , love me or whatsoever . Aku cm trharuuu tngok orng yg kawin awal awal ni . Haih adorable sngtnyee diorng ni . Tahla kawin awal , dgn imej islamic dan tak tabarruj . Ya Allah , semoga diberkati mrka ni . Elak maksiat , nk dating suka hati pun boleh jaa :p Knpe tak layak eh ? HAHA . aku nk gelak tpi sebak . Like seriously haih tnya lah kawan baik trcinta aku , Farhana Hasbollah -- aku bnyk sebut nme dia since dia tkde 3months nnti T____T jahat PLKN culik dia . Aku tk tau la mlm ni aku rase nk mngeluh bnyaak sngt . Aku tau Allah marah . Ya Rabb , maafkan aku T.T [aaaa jgn nangis please] .


Tak layak tu , aku muhasabah diri . Betapalah aku ni dkt rumah asyik sakitkan hati Umi , Abah . Pemalas dan sbgainye . Pemilik tulang rusuk aku tuuuu , kesian dia . Malang nye dpt orng mcm aku nii . haih . -- tngok tu Umi , Aisyah mngeluh lagi . Mmng aku dh ubah pemakaian , cara dan sbgainye . Tapi itu zahirmya . Hati susah nk dihijab . Hati ni haluuus , bukan senang mcm kita hijab luar . Pakai tudung labuh , done ! No !  Tirai hati yg sering memohon keampunan dan sedar keslahan tapi tk mampu nk buat pape . Korang tau tak perasaan tu cmne ? Faham tak ? T.T Mcm tkde mkne je . Worthless nye aku di hadapan-Mu ya Rabb . Ya Rabb ! YA Allah ! Like seriously , kesian sape yg jadi laki aku ni :') Korang tak rasa malu ke dgn Allah dan dgn lelaki yg baik utk mndapatkan cinta drd orng sesemprna mereka ? Tak malu ke dgn Allah kalau korng dpt laki yg baik , btpa besar nikmat cinta yg Allah bgi pd kita ? Korng faham tk perasaan skrng ni ?

Aku tak tau nk luahkan cmne , tpi tu laa . Jealousnye tngok wanita solehah nii . Suami diorng pun , Subhanallah  ! Soleh . Cinta kerana Allah tu yg tnggi sngt darjatnye . Bila aku boleh wanita yg sempurna ni  ? Bila Aisyah ? Sesempurna Sayidatina Aisyah tu tk mungkin tpi sedikit drpd tu pun cukuplah . Ya Allah , selagi hati aku ni tk jatuh speenuhnya kpd-Mu jgnlah kau kurniakan perasaan cinta yg lainnya . Aku mahu mnjdi gadis yg disyngi-Mu , diajaga hatinye drpd mncintai lelaki yg bukan milikku . Umi ,selagi Cah tk jdi anak yg baik , jgn bagi Cah kawin eh . Cah tknk lupakan Umi Abah nnti . Biar Cah jdi budak baik dulu :) Umi je yg carikan tau , tknk cari sndiri ! Sesape pun tk kesah , aslakan ada agama :) -- Mesti Umi pilih anak cikgu dkt sekolah tu jugak kan . Jangan ! Yg Cah kenal sume tk betul . HAHAHA .

No comments: