Pages

My favorite football team

My favorite football team
Terang teranglah gambar ni terang sebenarnya kitorang gelap gelap je

Sunday 19 February 2012

What Happened ? T.T

Assalamualaikum .

Last night , I slept at 3.00a.m . Okay I know it's very very late for a career women like me :p Okat this is not a joke .

2.15a.m ( 1 msge received )

" Assalamualaikum. Aisyah nak mintk tolong sikit boleh ? Tolong jgn bgtau sesiape yg H**** pakai no ni eh , walau sesiapa pun . tq "

" Waalaikumussalam , H****. Boleh je . Kau okay tak ?"~ risau

1 msge received

" Saya cuma tknk sesiape tau sy pakai no ni , tknk orng kenal sy . TQ . Assalamualaikum "

" takde masalah H**** . Kalau kau ade mslh bgtau ye ? Waalaikumussalam"

1msge received 

" Kau tk tidur lgi ? Alang-alang trjage tu buat la tahajud , berdoa . Doakan aku sekali eh ? Janag risau pasal aku okay ?" ~ oh man . this people make me worried for a thousand more .

" H**** , ye of course aku akan doakan kau . Aku harap kau sihat and happy. sbgi kawan tipuilah klu aku tk risau lngsung . Kalau ade smthing urgent pasal kau bgtau aku eh ? Kau prnh jge aku dulu time atas bas , aku sakit perut . Walaupun skjp aku appreciate sngt.  Apepun jdi, ingt Allah. Assalamualaikum"

1 msge received

"TQ, Waalaikumussalam."~ that people did not answer even one of my question . i'm so worried

My heart and mind was in misery just because of this . Weh sape tk risau kalau kwn kau yg tngh sakit msge 2-3 pagi ckp bnda pelik-pelik ,tk jwb soalan . Weh , pleeaaase T.T jgn buat aku nangis bnyak lagi do . menderita ni tau tak risaukan kau -.-

Masuk bilik , "tip...tup...tip..tup..." ha sudah ! embun mata dah mngalir dgn jayenye . weh aku risau . aku cm dh trbyng balik evrything yg prnh buat sesame . I'm trying to stop but tears rolled down my cheeks like a waterfall -.-" 

Mmng la mybe dia sesaje msge tpi knpe prlu 2 pagi ? knpe tk jwb aku tnye ? and knpe doakan kau ? mmng  kita kne sntiase mndoakan tpi , timing kau suruh aku doakan tu tk betul dgn care kau balas msge yg sngt weird . tk mcm kau lngsung .

   Kalau kau bace blog aku ni , tolong la bgtau aku ape ape yg pnting perlu aku tau pasal kau . Kau prnah jge aku so aku pun kne baut cmtu balik dkt kau . Please eh weh . Aku tkkan lepas doakan kau kawan :)

p/s : Izzati Zainal Abidin thnk you sbb trjage pagi pagi buta dngr aku crying dgn dahsyat nye , kau je yg tau cmne aku care sngt pasal kawan aku sorng tu :) syng kau habis do ! <3

No comments: