Pages

My favorite football team

My favorite football team
Terang teranglah gambar ni terang sebenarnya kitorang gelap gelap je

Friday 10 February 2012

Mini Library for Us

Assalamualaikum :)

   Alhamdulillah hidup lgi hmba yg hina ini di atas bumi Allah yg fana stlh genap 2mnths aftr birthday aku . Aisyah ! Ape tajuk dkt atas tu -.- kau berangan eh ? insyaAllah tak okay . doakan ye jgn ragukan . faham anda ? anda ? mesti korng gelak golek golek bace post ni. biarlah aku nak brangan sekali sekala :)

ha ! jgn buruk sngke , dosa . aku tk jiwng okay , tidak tidak . smthing disrupting my heart . sngt gnggu , menganggu sunggh . smpai hilng selera makan dan sejuk sejuk okay -.- tpi , insyaAllah aku terima sbgi dugaan . Allah je yg faham , Allah je yg boleh plaster dan jahitkan balik luka luka yg pedih tu . ceh , karat betul . siape yg toreh toreh smpai luka cmtu , korng gnti balik :p main je . tkpe Aisyah , dugaan . pasrah dan redha :) Yayang kan ade !



waaa . time tngh otw balik kmpg sbb pak long meninggal tu , teringt dkt yayang . Farhana kot yg ckp dkt nabila  :
"weh kau duduk dkt rumah camni" sambil tunjuk dkt paper yg gmbr rumah penuh dgn buku .

ehem ehem , jom dngr krngn impian aku :) bahasa : rojak

Satu hari nanti , bila financial aku dh stable , I wanna spent some of my money to buy a house . Teres ke apartmen ke , tk kisah . Buat ape ni Aisyah ? A home library for us ~ Yayang . Nanti aku isi rumah tu banyak banyak rak buku , lepas tu aku nak bawak diorang prgi semuuuua bookstores yg dekat . Biar diorng pilih semua buku yg diorng nk bace . Beli bnyaaaaak banyak . Banyak duit kau Aisyah ? Kau ingt buku murah ke ? Relax relax . Tkdelah aku sorng yg akan support everything . Diorng msti backup jugak duit utk bnda bnda lain . kan korng ? kan ? hihi . Since all of us love to read especially Nabila , Nana and Alya so aku sngt bercita cita utk buat bnda ni . rumah ni tk smstinye tmpat kita tinggl mybe port utk gather weekend ke . hee

   tingkat atas nak cmni tau tau . hee . kak teh : Farhana lah sponsor yg ni eh , kau kan suka tngok tv :D kak cik la sekali . Alya kan suka hias hias . kau nk buat ruang tamu trgntung pun tkpe :) ruang tamu ni tmpat kita golek golek lepas puas bace buku dkt tingkat bwh tu ha . hee . besarnye impian aku . boleh tngok mooovie . tk pyh risau maksiat lgi dah nk prgi tngok dkt wayang kan kan ? haha gmbr ruang tamu yg dkt atas tu pedulikan . tingkat bawah rak rak je , warna warni eh , comel sikit .


Kak ngah ! sponsor dapur la eh :D Shin kan kuat makan :D ha sekali dgn kak lang . Nana pun ape kurng nye makan makan ni :p






  kak looong ! tolong sponsor bilik eh ? tknak katil kecik cm sebelah ni . nak yang muat 6orng terus. boleh ? kalau tkde katil cmtu, beli dua masterbed sambung je :)






ha ambik kau , jangkauan imaginasi trlampau . musolla sekali la eh , mne tau nk solat suant malam ke , ape ke . yg ni nak tingkat bawah tau . baru sunyi sbb library je . kalau tkde musolla kne rumah sblh surau :)