Pages

My favorite football team

My favorite football team
Terang teranglah gambar ni terang sebenarnya kitorang gelap gelap je

Tuesday 31 January 2012

Late and a memory :)

Assalamualaikum :)

   


   Congratulations to me for woke up late today , 8.30a.m . Sape suruh tidur balik lepas solat subuh ha ? -.- hampeh pnye anak dare , hee :p kalau LATTE tkpe , sedap buat ice blended ni LATE -.- lepas tu kelam kabut nk prgi kerja , bagus ! Give me a big slap ~ not clap . apekan daye , aku tkleh bngun seceria budak dkt atas tu hari ni . hew hew :3

   Time beli nasi lemak tadi , ada budak SK tngh road run . wuuu cumelnye :D zaman kgemilngn aku berlari dh habis . p/s : last year johan okay dekat sekolah , haha ~ poyo kejap . ha tu gmbr dekat atas . wlupun tu bukan gmbr roadrun tpi still gmbr sbb dpt no 1 :p rindu nye kanak kanak dkt SEMESRA -.-


   ingt lagi time sekolah rendah , selalu lawan lari dgn Ain Sam . Dia ni lari serious laj . kaki cm kartun do . kalau tk silap la dia prnah kata lebih kurng cmni ;


"aisyah , relax la , tk pyh la lari smngt sngt" ~ actually she wanted me to stop so that she can win , hee :p biaselah budak lgi time tu 


aku pun jawab dgn penuh patriotik " selagi aku ade kudrat aku akan teruskan jugak " ceh smngt gila punya pasal . poyo smcm je ayat kan :D ingt balik mmng rase cm apehal aku poyo sngt ni . Ain prnah ejek aku pasal ni bfore dia msuk hostel . ceh ! :D




 tiba tiba letak gmbr ambik hadiah :D mslh betul *geleng