Pages

My favorite football team

My favorite football team
Terang teranglah gambar ni terang sebenarnya kitorang gelap gelap je

Friday 2 May 2014

Hasrat hati

Makin tua ni makin rapat dengan Umi . Dulu mana ada bercerita masalh bagai dengan Umi. Cukup takat cerita pasal study. My family have that one type of disease (each one of us sebenarnya) -- EGO . Kitorang mana ada nak kata
 "Love you Umi/Abah". Cium time raya je , salam memang la hari hari . Apapun kitorang in a good state je cuma that's our way la. Don't know how to express the love. Simpan sendiri pastu ko pepaham sendiri la aku sayang kau.

Korang perlu tahu satu fakta, makin aku syaang orang tu (member or family) makin aku ego dengan orang tu bcse I don't wanna show my weakness. Weehuhuhu . Ego segala ego.

Bila anak-anak dah besar ni Umi sangat open dalam banyak benda termasuklah arah hidup kitorang. Calon hidup pun takde Umi nak pilihkan , suruh carikan pun--- macam malas je haha. Bukan malas sebenarnya, Umi taknak kitorang terikat. Study pun tak kesah la kau nak apa pun , takde cm paksa aku jadi doktor ke engineer ke yg paling nightmare dalam hidup (aku) hehe

Btw, td ada la menyatakan hasrat hati dekat Umi & Umi cam support pastu Aisyah cam happynyaaa wiwiwi sebab Umi setuju. And I hope for the du'a from you (yg baca ni) and Umi too. Itu, harapan terpendam aku sekian lama. Aku mesti usahakan ! InsyaAllah . Amin !

Doakan aku lulus final sem ni jugak. Sekian :)

No comments: