Pages

My favorite football team

My favorite football team
Terang teranglah gambar ni terang sebenarnya kitorang gelap gelap je

Friday 4 January 2013

Fail . Why ? Why ?

Assalamualaikum

Last semester I was very busy with so many things . Event , pack schedule , meeting etc etc . Alhamdulillah . Allah didn't allow me to do unbeneficial things , maybe . In syaa Allah

Aaaand my exam result end up very bad . Yes , very bad . The thing is , I have studied the best that I can do . I put away all (exclude important thing) of my non-study matter and focus . And I was like . Why ? Why ? I have studied the best way that I can do . I never study this hard and smart but for this exam , yes !  My mouth can't stop mumble after that :-

" Kenapa boleh jadi macam ni ? Padahal aku dah study terbaik yg aku boleh buat"
"Aku dah susun masa , dah fahamkan . Dah buat banyak soalan . Kenapa end up mcm ni ?"
"Sebenarnay nak aku study mcm mana lagi nak bagi lulus ? Aku dah ubah cara belajar , dah buat macam macam . But why ?"

And now Aisyah , here's the answer 


Tertunduk malu aku dengan Allah . Ya Allah , kenapa aku boleh jadi tidak bersyukur macam ni sedangkan Kau sedang menguji keimanan dan keyakinan ku terhadap-Mu . Sepatutnya aku sujud syukur dan tersenyum . Astaghfirullah

Ya Rabb T-T
 


No comments: