Pages

My favorite football team

My favorite football team
Terang teranglah gambar ni terang sebenarnya kitorang gelap gelap je

Saturday 29 December 2012

Ya Rabb T,T

Kalaulah yang lain mengenali aku sedalam Allah mengenali aku pasti tidak ada seorang pun yg akan mendekati aku T-T

Hina aku sehina hinanya di hadapan Dia . Cinta-Nya suci tpi tidak pernah kedekut utk mengizinkan setiap manusia tidak kira darjat berusaha dan memiliki .

Keampunan-Nya seluas alam . MashaAllah ! Ya Allah . Maafkan aku . Selepas banyak sekali nikmat dan kebahagiaan serta jalan yg kau buka luas untuk aku mendekati-Mu , mendalami agama-Mu namun aku tetap tidak putus melakukan dosa . Kau tetap menutup semua aibku dgn sifat pengasih dan penyayang Mu . 

Ya Rabb T.T

Allah . Allah . Allah ! Alhamdulillah Ya Allah

No comments: