Pages

My favorite football team

My favorite football team
Terang teranglah gambar ni terang sebenarnya kitorang gelap gelap je

Saturday 25 August 2012

Random

1. Tengah nak tolong angkat mknn keluar time majlis tunang :-

Ayah Pi : Dah dah yg lain naik atas kang ade yg 'laku' kejap lgi -- kang ade orng masuk minang mksudnye
Aku : Gelak (Naik atas kejap turun balik tolong) -- yo lah orng lain sesebok buat krja tkkan dok atas je

2. Tengah dok santai dkt ruang tamu kg tetiba :-

Cik Yah : Cah punya orang mane ?
Aku  : Hah ? Ape dia ni ?
Cik Yah : Cah pny pakwe la . Orang mane ?
Aku : -.-' Cah mane ade pakwe la . Haha . Tu haa tnye angah dgn kakak .
Cik Yah : Iyolah tu kau ni [xD] Angah pny orng mane ?
Aku : Cah single , single ! :D
Angah : Angah pny orng negeri .
Kakak : Haha . Tapi Angah ni direstui :D (dulu cik yah kawin lmbt sbb fmly husbnd tknk terima , orng negeri jgk)
Cik Yah : Dah prnh prgi ke rumah dia ?
Angah : Dah prnh prgi dah , siap berborak dgn nenek dia . Nenek dia suka sngt dah . Dgn mak dia pon dh rapat

-- Kakak pny pon orng nogori jugak tpi tk direstui . Trgntung la jwbnye . Tak faham aku adat adat ni =.= Smpai terkerat jari bagai kakak aku sedih .

3. Dalam kereta dgn Umi balik dr pasar :

Aku : Umi ade peminat tak dulu ? [gegelak]
Umi : Halah takdelah . Dulu mane ade semua ni [diam] . Ade jgkla , sepupu abah . Dia tu pandai . Masuk UPM . Kwn baik . Selalu dok berjalan gi sekolah sesama. Satu geng tp tkdelah bercinta . Tpi time bljr dkt UPM , dia meninggal . Takde dah skrng ni .
Aku :  :'( Sedihnyeee . Umi tk nangis ke ?
Umi : Takdlah sngt . Takkan nk bgtau semau orng nangis ke tak
Aku : Alaaa sedihnye . Kak , kau tak sedih ke ? Alaa sedih . Tak sedih ke Umi ? -- mcm nk mntk penmpar xD

--Al Fatihah--




No comments: