Pages

My favorite football team

My favorite football team
Terang teranglah gambar ni terang sebenarnya kitorang gelap gelap je

Tuesday 17 July 2012

Jalan Dakwah Itu Berliku

Salam Alaikum

Aisyah , jalan dakwah itu berliku . Amat
Banyak dugaan kerana syurga dan syahid itu mahal
Mampukah aku menggapai syahid itu
Aku rasa tidak . Syahid itu tinggi tempatnya di Jannah
Besar nilainya di mata Allah
Ya Allah , seandainya aku lemah di pertengahan jalan pimpinlah aku
Seandainya aku tersasar , kau tunjukkan aku jalan yang lurus
Insn yg hina seperti aku  ini entah di mana kedudukan di hadapan Allah
Ya Allah , aku sdng mngahdapi kesulitan dlm meneruskan kerja dakwah
Kau bukakanlah aku satu jalan lain utk aku meneruskan pekerjaan ini
Sesungguhnya jika aku mati hari ini atau esok hari
Aku masih tidak mampu menjawab apakah sumbangan aku untuk agamaMu
Maafkan aku ya Rabb kerana terlalu lemah
Ya Allah , Kau bukalah hati insan sekeliling ku utk menyokong
Kau lindingilah diriku drpd tersasar
Engkau Maha Mengizinkan tiap sesuatu
Kau Maha Pengasih lagi Maha Penyayang




No comments: